"H&M" atklāj tiešsaistes tirdzniecību Latvijā

Rīga, 31.marts, LETA. Zviedrijā bāzētais apģērbu tirdzniecības uzņēmumu tīkls "Hennes & Mauritz'' ("H&M") atklāj tirdzniecību tiešsaistē ar piegādi uz Latviju, sākot no šodienas, aģentūru LETA informē "H&M" pārstāvji.

"H&M" tiešsaistes veikals piedāvās kolekcijas, kas ir pieejamas veikalos, dodot pieeju plašam apģērbu un aksesuāru piedāvājumam sievietēm, vīriešiem, pusaudžiem un pilnam bērnu apģērbu klāstam, kā arī "H&M Home", "H&M Beauty" un tiešsaistes veikala ekskluzīviem piedāvājumiem. Pirmo reizi Latvijā tiks piedāvāts jauns koncepts vīriešiem ar jaunākajām modes tendencēm - "Man Trend", kā arī "Man Modern Classic".

Pircēji iepirkšanās tiešsaistē "hm.com" mājaslapā var aplūkot jaunākās kolekcijas, pierakstīties modes ziņām, jaunumiem un piedāvājumiem, kā arī komunicēt ar "H&M" un citiem pircējiem sociālajos medijos, atzīmē "H&M" pārstāvji.

Kā ziņots, kompānijas "H&M" meitasuzņēmums Latvijā SIA "H&M Hennes&Mauritz" finanšu gadā, kas ilga no 2013.gada 1.decembra līdz 2014.gada 30.novembrim, ievērojami audzēja apgrozījumu, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmums šajā periodā apgrozīja 22,39 miljonus eiro, kas ir teju divas reizes vairāk nekā iepriekšējā finanšu periodā, kad apgrozījums bija 12,46 miljoni eiro. Tikmēr uzņēmuma peļņa bija 984 483 eiro, kas ir par 33,33% vairāk nekā iepriekš, kad uzņēmums nopelnīja 738 376 eiro.

Jau vēstīts, ka pirmie "H&M" veikali durvis vēra 2012.gada rudenī, trešo veikalu, kas atrodas tirdzniecības centrā "Mols", "H&M" atvēra 2013.gada oktobrī. Pērn marta beigās tika atvērts ceturtais "H&M" veikals Rīgā, kas atrodas tirdzniecības centrā "Spice", aprīļa otrajā pusē tika atvērts piektais veikals, kas atrodas tirdzniecības centrā "Riga Plaza", bet sestais "H&M" veikals tika atvērts pērn novembrī.

SIA "H&M Hennes&Mauritz" dibināta 2012.gada 14.martā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 5 002 845 eiro, tas pilnībā pieder Zviedrijā reģistrētajai kompānijai "H&M Hennes&Mauritz International".