Pieaug "Latvijas Pasta" sūtījumu piegādes kvalitātes rādītāji

Latvijas Pasta iekšzemes un pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes rādītāji 2014.gada pirmajos sešos mēnešos ir augstāki, nekā tos nosaka attiecīgi Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) un Eiropas Savienības (ES) direktīvā definētie sūtījumu piegādes kvalitātes mērķi.

Kā pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informēja uzņēmuma pārstāvis, tad par to liecina neatkarīgu izpētes kompāniju veiktie uzņēmuma piegādes kvalitātes vietējie un starptautiskie mērījumi. Jūnijā sasniegts arī šogad augstākais pārrobežu vēstuļu korespondences piegādes kvalitātes rādītājs – 99%.

Latvijas Pasta vietējo un starptautisko pasta pakalpojumu kvalitātes prasības nosaka SPRK izvirzītie piegādes mērķi, kā arī ES direktīva 97/67/EC un ar ārvalstu partneriem noslēgtie sadarbības līgumi. Tāpat kā vairākums Eiropas valstu, arī Latvijas Pasts ir pievienojies REIMS (Remuneration of International Mails) līgumam, kas paredz – nākamajā darbdienā ir jāpiegādā vismaz 90% ienākošās pārrobežu vēstuļu korespondences sūtījumu no saņemšanas brīža starptautiskajā pasta apmaiņas vietā, Latvijas Pasta gadījumā – no kravu apstrādes vietas starptautiskajā lidostā Rīga.

Latvijas Pasta iekšzemes un pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes rādītāji 2014.gada pirmajos sešos mēnešos bijuši augstāki par normatīvos definētajām piegādes kvalitātes prasībām, kas paredz vismaz 90% visu A klases vienkāršās korespondences sūtījumu piegādi adresātiem jau nākamajā darbdienā pēc sūtījuma nodošanas pasta piekļuves punktā iekšzemes sūtījumiem vai saņemšanas brīža starptautiskajā pasta apmaiņas vietā pārrobežu sūtījumiem. Iekšzemes vēstuļu korespondences piegādi saskaņā ar minētajām prasībām Latvijas Pastsšā gada janvārī-jūnijā nodrošinājis vairāk nekā 91% gadījumu, savukārt attiecībā uz pārrobežu vēstuļu korespondences piegādi šis rādītājs sasniedzis gandrīz 95%.

Turklāt jūnijā ir sasniegts 2014.gadā pagaidām augstākais pārrobežu vēstuļu korespondences piegādes ikmēneša kvalitātes rādītājs – nepilni 99% visuA klases vienkāršās starptautiskās korespondences sūtījumu piegādāti adresātiem jau nākamajā darbdienā pēc sūtījuma saņemšanas starptautiskajā pasta apmaiņas vietā.

Latvijas Pasta iekšzemes iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus katru mēnesi veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām TNS Latvia, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.


Par VAS Latvijas Pasts:

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku.

Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām TNS Latvia, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.