Ienākt
Autors: Pilseta24.lv

Aptauja: "Vaides" apģērbiem Latvijā vispieprasītākais ir L izmērs

Zīmola "Vaide" apģērbus Latvijā visvairāk iecienījušas dāmas ar apģērba izmēru L (38%), liecina "Vaide" firmas veikalos 2013.gada novembrī un decembrī veiktā aptauja, kurā piedalījās 293 respondentes.

38% no "Vaides" produkcijas tiek pārdota L izmērā, pa 19% - M un XL izmēros; 16% apģērbu iegādājas S izmēra dāmas, bet 8% sieviešu valkā XXL izmēra "Vaides" apģērbus.

Uzņēmuma "Vaide" pārdošanas vadītāja Inese Lode "Vaides" apģērbu L izmēra popularitāti skaidro ar īpašo modelēšanas tehnoloģiju. "Vaide" katru nākamo apģērba izmēru ne tikai paplatina, bet arī pagarina, atšķirībā no vairākuma apģērbu zīmolu, kuri apģērbus piegriež, katru nākamo izmēru tikai paplatinot. Mēs tā darām, jo esam novērojuši, ka kuplāku formu sievietes nevēlas nēsāt pārāk īsus apģērbus," stāsta Lode.

"Vaide" apģērbu pluss ir arī tas, ka daļa produkcijas - šī zīmola trikotāžas tērpi, tiek piedāvāti ne tikai klasiskajā salikumā "kokvilna ar elastānu", bet arī elastānu pievienojot viskozes un acetāta audumiem. Viskoze pašlaik ir visiecienītākais auduma sastāvs, jo tā ir patīkami mīksta, dabiskas izcelsmes un ilgmūžīga valkāšanā. "Tomēr Vaide kolekcijās nav tikai trikotāža, jo pēdējo trīs gadu laikā kolekcijās palielināts modeļu skaits, kas ražots no citiem audumiem. Mūsu klientes iecienījušas arī zīdu, 100% viskozi un kokvilnu," piebilst Lode.

Par aktuālajiem krāsu toņiem šai vasarai uzņēmuma "Vaide" modes dizaineres Sonita Pāvuliņa un Jekaterina Bolšova atzinušas spilgti zilo, ābolu zaļo, koraļļu sarkano un sinepju dzelteno krāsu. Moderni ir arī svītraini audumi, īpaši zilas, zaļas un dzeltenas svītras, mijoties ar baltu. Visas šīs modes tendences ir pārstāvētas jaunajā "Vaide" pavasara-vasaras kolekcijā "Summer Garden", kura jau nopērkama visos uzņēmuma veikalos.

Visām 2013.gada novembra, decembra "Vaide" veikalos aptaujātajām 293 klientēm tika jautāti arī kritēriji, kas ietekmē apģērba izvēli. Atbildēs dominēja apģērba kvalitāte (71%), tai sekoja sortiments (52%) un cena (36%).