Medijus iepazīstinās ar "Laimas" ražotni

Rīga, 19.janv., LETA. Šodien plkst.10 notiks mediju pasākumu "Laimas" ražotnē, aģentūru LETA informē "Orkla Latvija" komunikācijas direktore Lineta Mikša.

Pasākuma dalībnieki tiks iepazīstināti ar nesen atklātās, ilgtspējīgās "Laimas" ražotnes darbu, kas ieguvusi pozitīvu "Rainforest Alliance" novērtējumu, kā arī šokolādes konfekšu un citu produktu tapšanas procesu.

Tāpat varēs uzdot jautājumus par šokolādes tapšanu un uzzināt vairāk par ilgtspējīgu risinājumu ieviešanu ražošanā, izejvielu izmantošanā, zīmola attīstībā un jaunu produktu izveidē.

Pasākums notiks Laimas ielā, Birzniekos, Ādažu novadā.

Pasākumā piedalīsies inovāciju tehnologs, inovāciju un ilgtspējas direktore, kvalitātes vadītāja un citi "Laimas" saldumu meistari.

Jau ziņots, ka 2021.gadā "Orkla Latvija" strādāja ar 112,8 miljoni eiro apgrozījumu un 2,3 miljonu eiro peļņu, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmums reģistrēts 2009.gadā, un tā pamatkapitāls ir astoņi miljoni eiro. Latvijā "Orkla" pārstāv un attīsta "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "Pedro", "Spilva", "Gutta", "Latplanta" un citus zīmolus. Uzņēmums iekļaujas Norvēģijas koncernā "Orkla".