Rīgas 2. slimnīca prezentēs jauno zīmolu

Rīga, 14.nov., LETA. Šodien plkst.14, tieši gadu pēc pārprofilēšanas par Covid-19 stacionāru un darba atsākšanas, Rīgas pašvaldības SIA "Rīgas 2. slimnīca" prezentēs pilnveidoto zīmolu, aģentūru LETA informēja slimnīcas mārketinga speciāliste Brigita Zutere.

Kā norāda slimnīcā, Pārdaugavā vienīgās traumatoloģijā un ortopēdijā specializētās slimnīcas vīzija ir kļūt par atpazīstamu, modernu klīniku ar profesionālu komandu. 

Prezentācijas laikā tiks publiskots slimnīcas turpmākais vizuālais veidols, kas ietver gan mērķtiecīgi izstrādātu grafisko identitāti, gan noturīgās vērtībās balstītu vēstījumu un saukli "Rīgas 2. slimnīca: Profesionāli. Cilvēcīgi. Kopā".

Pagājušā gada novembrī Rīgas 2. slimnīca pārtapa par Covid-19 stacionāru ar 150 gultas vietām, un specializētā slimnīca tika īslaicīgi slēgta. Tā bija valstī vienīgā medicīnas iestāde, kas cīņā pret pandēmijas izraisītajām sekām tika pilnībā pārveidota.

Uzņēmuma vadība norāda, ka īstenojot pārdomātu finanšu vadības politiku, šā gada pirmajos sešos mēnešos slimnīcas neto apgrozījums bija 4,6 miljoni eiro. Atbilstoši attīstības stratēģijai pašvaldība un pati medicīnas iestāde investē Rīgas 2. slimnīcas vēsturiskās ēkas uzturēšanā un uzlabošanā, taču nākotnē ir paredzēta jauna korpusa būvniecība.

Kā liecina "Firmas.lv" informācija, Rīgas pašvaldībai pilnībā piederošās SIA "Rīgas 2.slimnīca" apgrozījums 2021.gadā bija 8,97 miljoni eiro, bet peļņa - 220 000 eiro. Uzņēmums nodarbina 328 darbiniekus.