Gada nogales svētkos pieprasījums pēc "Barbora.lv" tirgotajām precēm palielinājās par 40%

Rīga, 5.janv., LETA. Gada nogales svētku laikā pircēju pieprasījums pēc mazumtirgotāja "Maxima" interneta veikalā "Barbora.lv" tirgotajām precēm palielinājās par 40%, salīdzinot ar ikdienu, aģentūrai LETA pastāstīja "Barbora.lv" komunikācijas speciālists Jēkabs Tutiņš.

Pieprasījums par 40% pieauga no 22. līdz 24. un no 29. līdz 30 decembrim. Pirkuma vidējā groza vērtība šajās dienās palielinājās par 15%.

"Barbora.lv" pircēju pirktākie produkti Ziemassvētkos periodā bijuši majonēze, zaļie zirnīši un vistas fileja, bet, sagaidot Jauno gadu - mandarīni, Holandes siers un "Coca-cola". Vienlaikus novērota arī palielināta interese pēc dārgā alkohola, kas, pēc Tutiņa paustā, ir raksturīgi gada nogales svētku laikā.

Jau vēstīts, ka "Barbora.lv" apgrozījums 2020.gadā palielinājies 2,3 reizes, sasniedzot 17,9 miljonus eiro.

Savukārt "Barbora.lv" pārvaldošā uzņēmuma SIA "Patrika" apgrozījums 2020.gadā gadā pieaudzis 2,6 reizes un bija 3,982 miljoni eiro, kamēr kompānijas zaudējumi auguši par 85,4%, sasniedzot 2,149 miljonus eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Kompānijas "Patrika" vienīgais īpašnieks ir Lietuvas "Barbora", bet uzņēmuma pamatkapitāls - 7,4 miljoni eiro. Kompānija pieder holdingam "Vilniaus prekyba". Holdingā ietilpst arī mazumtirdzniecības kompāniju tīkls "Maxima grupe". Holdinga patiesais labuma guvējs ir Lietuvas pilsonis Nerijus Numa.