Veikalu tīkls "Citro" izveidojis vienotu privātās preču zīmes produktu līniju

Rīga, 30.apr., LETA. Mazumtirdzniecības veikalu tīkls "Citro" izveidojis vienotu privātās preču zīmes produktu līniju, aģentūru LETA informēja "Citro" mārketinga speciāliste Liene Upīte.

Viņa norādīja, ka "Citro" privātās preču zīmes produktu līnija ietver gan pašu ražoto produkciju, gan produktu līniju, kas tapusi sadarbībā ar vietējām zemnieku saimniecībām un novadu ražotājiem.

"Citro" tīkla pārvaldnieka "Latvian Retail Management" valdes priekšsēdētājs Imants Kelmers minēja, ka "Citro" šogad plāno koncentrēties uz vienota zīmola koncepta ieviešanu visā veikalu tīklā. Tas paredz gan veikalu rekonstrukciju, gan vienota sortimenta ieviešanu, tostarp privātās preču zīmes produktu līnijas izveidi. 

Vietējo uzņēmumu apvienību "Latvian Retail Management" veido vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS "Diāna", SIA "Gabriēla", SIA "Lekon" un SIA "AA&CO". Uzņēmumu apvienība pārstāv "Citro" zīmola veikalu tīklu ar 76 tirdzniecības vietām visā Latvijā.

"Firmas.lv" informācija liecina, ka "Latvian Retail Management" reģistrēts 2018.gada decembrī, un tā pamatkapitāls ir 51 000 eiro.