Mediju aģentūras "Dentsu Aegis Network Latvia" apgrozījums pērn pieauga 2,5 reizes

Rīga, 9.jūn., LETA. Mediju aģentūras SIA "Dentsu Aegis Network Latvija" apgrozījums pērn pieauga 2,5 reizes, sasniedzot 11,614 miljonus eiro, savukārt pretēji peļņai 2015.gadā, tā cieta zaudējumus 12 918 eiro apmērā, liecina informācija "Firmas.lv".

Vadības ziņojumā teikts, ka aizvadītajā gadā, līdzīgi kā iepriekšējos gados, komunikācijas un reklāmas tirgus bija mainīgs, tomēr joprojām lielākais mediju segments ir televīzija. Tāpat strauji attīstās digitālie un vides mediji, turpretī drukāto mediju izaugsme stagnē.

Uzņēmums 2016.gadā īstenoja kompānijas reorganizācijas procesu. Pērn, apvienojoties ar SIA "Vizeum", tika izveidots viens juridiskais uzņēmums SIA "Dentsu Aegis Network Latvia", vienlaikus saglabājot esošos mediju aģentūras zīmolus "Carat", "Vizeum" un "iProspect".

Ziņojumā norādīts, ka aizvadītajā gadā uzņēmuma vadība strādāja pie digitālās mediju aģentūras "iProspect" attīstības, jaunu klientu piesaistīšanas un esošo klientu efektīvas komunikācijas stratēģijas. Tāpat mediju aģentūra pievērsās komandas izaugsmes un apmācību nodrošināšanai, kā arī "programmatic" jeb viedpārdošanas attīstīšanai.

Ņemot vērā komunikācijas un mediju attīstības tendences, uzņēmuma vadība nākotnē plāno pievērst pastiprinātu uzmanību digitālajām kompetencēm. Tāpat paredzēts pārskatīt un reorganizēt darbu ar klientiem, kuru pamata komunikācija ir digitālie kanāli un mediji.

Atbilstoši ziņojumam, uzņēmuma vadība pēc mediju aģentūras reorganizācijas, kuras laikā tika apvienoti zīmoli vienā juridiskā uzņēmumā, par galveno uzdevumu izvirzījusi darba turpināšanu pie efektīvas peļņas un zaudējumu sabalansēšanas.

"Dentsu Aegis Network Latvia" 2015.gadā strādāja ar 4,663 miljonu eiro apgrozījumu un peļņu 11 988 eiro apmērā.

SIA "Dentsu Aegis Network Latvia" dibināta 1997.gadā. Tās pamatkapitāls ir 8821 eiro. Uzņēmums pilnībā pieder Igaunijā reģistrētam uzņēmumam AS "Aegis Media Central Services".