Rīga, 13.apr., LETA. Alkoholisko dzērienu importētājs un vairumtirgotājs "Liviko" pērn sasniedzis 31,526 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 11,4% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 36,5% un bija 877 792 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".
Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka pērn kompānija turpināja iesākto darbības stratēģiju, pievērošot uzmanību uzņēmuma izdevumu kontrolei. Kompānija pastāvīgi strādā pie alkoholisko dzērienu sortimenta uzlabošanas un pagājušajā gadā fokusējās uz alkoholisko dzērienu portfeļa attīstību un kompānijai piederošo zīmolu attīstību, īpašu uzmanību veltot ruma zīmola "Bacardi" attīstībai un vīnu tirdzniecības zīmolam "Nautimus", kā arī vīna zīmoliem "Baron Rosen" un "Gran Noir" attīstībai. Darbs notika arī pie brendija zīmola "Caritel" un degvīna "Namejs" attīstības.
Kompānijas vadības ziņojumā teikts, ka pagājušajā gadā Latvijā patēriņam nodoto alkoholisko dzērienu apmērs palielinājās par 6,71%. Pērn salīdzinājumā ar 2015.gadu, straujāk - par 21,5% - pieauga raudzēto dzērienu realizācijas apmērs. Turpretī viskija un liķieru realizācija palielinājās par 11%, savukārt alkoholisko kokteiļu realizācijas apmērs samazinājās par 7% un stiprināto vīnu - par 4%.
2017.gadā "Liviko" grupas vadība paredz alkoholisko dzērienu tirgus stabilizāciju Latvijā un pārdošanas apmēru pieaugumu dažādās alkoholisko dzērienu kategorijās. 2017.gadā alkohola tirgu Latvijā būtiski ietekmēs tirdzniecība Latvijas pierobežā ar Igauniju un Lietuvu, kurās turpināsies akcīzes nodokļu likmju palielināšanās, kas dos papildu priekšrocības Latvijas komersantiem. Īpaša uzmanība tiks veltīta kompānijas efektīvai pārvaldei, lai samazinātu izdevumus un palielinātu rentabilitāti un peļņu, norāda uzņēmuma vadība.
LETA pērn decembrī jau vēstīja, ka "Liviko" 2016.gadā plāno apgrozījuma un peļņas pieaugumu.
Saskaņā ar kompānijas valdes locekļa Genādija Kļepikova pērn decembrī teikto, "Liviko" finanšu rezultāti 2016.gadā ir bijuši labāki nekā gadu iepriekš, jo kompānija uzlabojusi darbu ar dažiem klientiem vietējā tirgū. Tāpat uzņēmuma pārdošanas apmēri pieauga, pateicoties Igaunijas patērētājiem, kuri paaugstinātā akcīzes nodokļa dēļ savā valstī vairāk alkohola iegādājās Latvijā.
"Liviko" ir reģistrēts 1995.gadā, un tā pamatkapitāls ir 953 898 eiro. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Igaunijas alkoholisko dzērienu ražotājs un izplatītājs "Liviko", liecina "Firmas.lv" informācija. 2015.gadā "Liviko" strādāja ar 28,299 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir apmēram iepriekšējā gada līmenī, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 31,6% un bija 643 036 eiro.
Alkoholisko dzērienu vairumtirgotājs "Liviko" pērn kāpinājis apgrozījumu par 11,4%
LETA 13.04.2017
"ZAAO" organizē izglītojošu pasākumu par resursu taupīšanu un ilgtspējīgu dzīvesveidu
LETA 27.09.2024
Rīga, 27.sept., LETA. Atkritumu apsaimniekošanas uzņēmums SIA "ZAAO" šodien organizē izglītojošu pasākumu par resursu taupīšanu un ilgtspējīgu dzīvesveidu "Apģērbs un tekstila atkritumi", liecina "ZAAO" mājas lapā publiskotā informācija.
Pasākums no
...
"Mobilly" apgrozījums pērn pieaudzis par 37,9%
LETA 27.09.2024
Rīga, 27.sept., LETA. Informācijas tehnoloģiju uzņēmums SIA "Mobilly" pagājušajā gadā strādāja ar 2,971 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 37,9% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga vairākkārt un bija 198 767 eiro, liecina i
...
"ZAAO" plāno palielināt sadzīves atkritumu apstrādes tarifu par 39,8%
LETA 26.09.2024
Rīga, 26.sept., LETA. Atkritumu apsaimniekošanas uzņēmums SIA "ZAAO" iesniedzis Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijai (SPRK) tarifa projektu par sadzīves atkritumu apstrādes pakalpojuma tarifa palielināšanu par 39,8%, teikts paziņojumā oficiā
...