papildināta - Žurnāla "Shape" vietā iznāks jauns aktīva dzīvesveida izdevums "Ej"

(Pievienota 4.rindkopa.)

Rīga, 29.marts, LETA. Žurnāla "Shape" vietā iznāks jauns aktīva dzīvesveida izdevums "Ej", aģentūru LETA informēja izdevniecības SIA "Žurnāls Santa" pārstāve Linda Laviņa.

Žurnāls "Shape" Latvijā iznāca kopš 2005.gada. Atbilstoši Latvijas Preses izdevēju asociācijas datiem, pērn jūnijā tā kopējais abonentu skaits bija 1308.

Jaunā žurnāla izdošana tiek pamatota ar "Shape" aiziešanu no Latvijas, kas drukāto mediju tirgū atbrīvojis nišu jaunam aktīva dzīvesveida izdevumam.

Kā aģentūrai LETA pastāstīja Laviņa, "Shape" pēdējais numurs iznāca pagājušā gada decembrī un tas no tirgus aizgājis finansiālu apsvērumu dēļ. Viņa uzsvēra, ka galvenā atšķirība starp "Shape" un "Ej" ir tā, ka jaunā žurnāla mērķauditorija būs arī vīrieši, nevis tikai sievietes.

Katrā žurnāla "Ej" numurā tikšot padziļināti izpētītas populārākās amatieru fitnesa aktivitātes, kā arī apskatītas vispārējas fitnesa tēmas.

Žurnālu veido iepriekšējā "Shape" komanda ar žurnālisti Ievu Smilgu vadībā.

Pirmā "Ej" numura veidošanā iesaistījušies vairāk nekā 10 autori, kas ir speciālisti savā jomā, tostarp žurnāla "Ievas Virtuve" galvenā redaktore Zane Timpare, ilggadēja skaistuma žurnāliste Sandra Puntule, kas ir materiālu autore Latvijas lielākajos sieviešu žurnālos, kā arī žurnāla "Ieva" žurnāliste Dagnija Asare.

Žurnāls "Ej" ir paredzēts gan sievietēm, gan vīriešiem, gan pieredzējušiem sportistiem, gan tiem, kam aktīvs dzīvesveids ir hobijs. Tā pirmajā numurā tiks pievērsta uzmanība skriešanai un velobraukšanai. Tāpat izdevumā būs atrodami arī treneru padomi, populārākās kļūdas un iespējamās traumas sporta aktivitāšu laikā, piedzīvojumu stāsti, velomaršruti, galamērķi, kā arī uztura, skaistuma un modes sadaļas.

Žurnāls "Ej" iznāks reizi trijos mēnešos un tam būs 96 lapaspuses. To izdod Izdevniecība "Žurnāls Santa"

Jaunais žurnāls no 29.marta ir pieejams visās preses tirdzniecības vietās Latvijā.

2015.gadā SIA "Žurnāls Santa" strādāja ar 8,065 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 9,1% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 37,8% un bija 1,627 miljoni eiro.

Izdevniecība "Žurnāls Santa" dibināta 1991.gadā. Izdevniecības pamatdarbība ir saistīta ar žurnālu izdošanu un tirdzniecību, kā arī reklāmas izvietošanu izdotajos žurnālos. 55% uzņēmuma akciju pieder Santai Ančai un 45% - Ivaram Zariņam, liecina "Firmas.lv" informācija.