Ienākt

Autors: Roberts Vasiļevskis (AS “VG Kvadra Pak” valdes loceklis ) Avots: LBGP

Plāno piesaistīt jaunus klientus Skandināvijā un Baltijas valstīs

Uzņēmuma darbību joprojām turpinās ietekmēt pārdošanas apjomu samazinājums Austrumu tirgos, lai gan ceram panākt nelielu izaugsmi, veicot vēl plašāku pārorientāciju uz stabilākiem noieta tirgiem. Turpināsim arī apjomīgas investīcijas – galvenokārt ar ražošanas efektivitāti un infrastruktūru saistītās jomās. Galvenais uzdevums patlaban ir attīstīt sadarbību ar jau esošajiem ES valstu un citu valstu klientiem un piesaistīt jaunus klientus, kas ļautu turpināt palielināt pārdošanas apjomus un arī peļņu. Tāpat svarīgs uzdevums ir turpināt palielināt darbības efektivitāti.

Kartona iepakojuma ražotājas AS "VG Kvadra Pak" apgrozījums pērn bija 10,654 miljoni eiro, un tas ir samazinājies par 19,4%, savukārt uzņēmuma peļņa samazinājusies aptuveni divas reizes un bija 614 960 eiro. Apgrozījuma samazinājums pērn galvenokārt ir saistīts ar produkcijas ražošanas samazināšanos Krievijas tirgum. Saražoto produkciju "VG Kvadra Pak" eksportē uz 11 valstīm, galvenie tirgi ir Eiropas Savienības valstis un vietējais tirgus. Pērn uzņēmumā ir iegādāta un pieņemta ekspluatācijā jauna pakošanas iekārta. Tāpat noliktavas vajadzībām ir iegādāta zeme un ēka Rīgā, Vienības gatvē 11A. Šogad "VG Kvadra Pak" plāno palielināt apgrozījumu, piesaistot jaunus klientus stratēģiskajos tirgos – Skandināvijā un Baltijas valstīs, kas ļautu palielināt arī peļņu. Plānota arī jaunu iekārtu iegāde, lai palielinātu darbības efektivitāti. Uzņēmuma darbību joprojām turpinās ietekmēt pārdošanas apjomu samazinājums Austrumu tirgos, lai gan ceram panākt nelielu izaugsmi, veicot vēl plašāku pārorientāciju uz stabilākiem noieta tirgiem. Turpināsim arī apjomīgas investīcijas, galvenokārt ar ražošanas efektivitāti un infrastruktūru saistītās jomās. Galvenais uzdevums patlaban ir attīstīt sadarbību ar jau esošajiem ES valstu un citu valstu klientiem un piesaistīt jaunus klientus, kas ļautu turpināt palielināt pārdošanas apjomus un arī peļņu. Tāpat svarīgs uzdevums ir turpināt palielināt darbības efektivitāti. Tā kā klientiem piegādājam īpaši individualizētu produkciju un praktiski vienmēr strādājam ar klientiem ilgtermiņā, tad izaicinājums ir jaunu klientu iegūšana. Cenšamies to pārvarēt, piedāvājot klientiem gan efektīvus, gan inovatīvus risinājumus ar aktīvu uz klientu orientētu darbu no mūsu tirdzniecības nodaļas puses. Tāpat rēķināmies, ka konkurences līmenis iepakojuma ražošanas nozarē ir tradicionāli visnotaļ augsts un galvenā konkurence Latvijā vērojama no kaimiņvalstu uzņēmumiem