Ienākt

Autors: Gints Pakārklis (SIA “Olympic Casino Latvia” valdes priekšsēdētājs) Avots: LBGP

Novērojam būtisku jaunu darbinieku trūkumu

Kādi bija galvenie azartspēļu nozari ietekmējošie faktori 2012. un 2013. gadā?
Pirmkārt, novērojām ieturētu, bet stabilu ekonomikas atkopšanos, kas pozitīvi atspoguļojās gan mūsu, gan arī visas nozares rezultātos kopumā. Otrkārt, šā gada jūnijā mūsu mātesuzņēmums “Olympic Entertainment Group” (OEG) iegādājās Latvijas azartspēļu operatoru “Altea”, kurai Latvijā ir 17 azartspēļu organizēšanas vietas. Līdz ar šo pirkumu OEG kazino skaits Latvijā ir gandrīz dubultojies, pieaugot no 21 uz 38. Treškārt, nedaudz vairāk kā pirms mēneša “Olympic Casino Latvia” ir saņēmusi licenci azartspēļu organizēšanai internetā un no 1. augusta darbojas mūsu interneta kazino “OlyBet.lv”.

Kādas perspektīvas “Olympic Casino Latvia” saskata 2014. gadā?
Nākamgad turpināsim “Altea” spēļu zāļu pārveidošanu par “Olympic Casino”. Process nenozīmē tikai logotipa nomaiņu, jo notiek telpu rekonstrukcija, darbinieku apmācības, jaunu pakalpojumu ieviešana klientiem, tāpēc katra šāda pārveide ir atsevišķs projekts. Otrā prioritāte nākamajā gadā ir “OlyBet” tālāka attīstīšana.

Kas ir nozares galvenie šķēršļi un izaicinājumi?
Kā galveno šķērsli patlaban var izvirzīt nesakārtoto likumdošanu tiešsaistes azartspēļu jomā, kas veicina negodīgu konkurenci. Patlaban valsts neierobežo nelicencētos interneta kazino.

Kā Jūs raksturotu konkurenci azartspēļu nozarē?
Konkurence noteikti pastāv, taču katram operatoram nosacīti ir savi klientu segmenti. “Olympic Casino” pievērš īpašu uzmanību savu telpu dizainam, tīrībai, drošībai, apkalpošanas standartiem un atmosfērai, tādējādi piesaistot klientus, kuriem tas ir svarīgi. Vienlaikus saprotam, ka ir cilvēki, kuriem vairāk patiktu vienkāršākas telpas.

Kādas ir prasmes un vērtības, ko meklējat jaunos darbiniekos?
Patlaban novērojam būtisku jauno darbinieku trūkumu – mums ir brīvas vakances vairākās filiālēs un spēļu automātu kazino. Tas nav saistīts ar algu, jo vidējā alga mūsu uzņēmumā krietni pārsniedz vidējo algu valstī, turklāt visiem darbiniekiem nodrošinām veselības apdrošināšanas programmu. Savos darbiniekos meklējam sapratni par uzņēmuma vērtībām un to, vai šīs vērtības sakrīt ar darbinieka personīgajām. Viena no mūsu pamatvērtībām ir aizrautīga apkalpošana, līdz ar to, ja darbinieks nejūt sevī aicinājumu ikdienā ar sajūsmu apkalpot viesus, tad ir skaidrs, ka mums nebūs pa ceļam.

Kādu atbalstu sagaidāt no valsts un Eiropas Savienības?
Patlaban no valsts sagaidām likumdošanas jautājumu sakārtošanu, jo esošais Azartspēļu likums ir stājies spēkā 2006. gadā un tas diemžēl nenosedz vairākas jomas, kas piedzīvojušas būtisku attīstību kopš tā laika.

Kāds ir Jūsu ieteikums topošajiem uzņēmējiem?
Ir jābūt aizraujošam sapnim, kas pārtop par skaidru vīziju, un saliedētai komandai ar līdzīgām vērtībām.