Noliktavas uzskaites un grāmatvedības programma - Webdev.lv
Uzņēmuma vadības sistēma

Pieteikties

Noliktavas uzskaites un grāmatvedības programma

Noliktavas uzskaites programmas ir paredzētas, lai sekotu līdzi noliktavā esošajiem preču atlikumiem, atjaunotu tos un nodotu aktuālo informāciju par preču atlikumiem interneta veikalam. Šīs sistēmas arī ievērojami palīdz paātrināt inventarizācijas procesu.

Līdzīgi kā noliktavas uzskaites programmas, grāmatvedības programmas palīdz automatizēt uzņēmuma grāmatvedības procesus, paātrinot rēķinu izveidi un automātiski izsūtot nepieciešamos rēķinus, to atgādinājumus un piedāvājot kopsavilkumus par konkrēta perioda finansiālo situāciju.

Noliktavas uzskaites un grāmatvedības programmatūra gan lieliem, gan maziem uzņēmumiem

Piedāvājam biznesa jeb uzņēmējdarbības programmatūru (dažkārt saukta arī par uzņēmuma vadības sistēmu), kurā apvienota gan noliktavas uzskaites sistēma, gan grāmatvedības programma vienā. Papildus šīm divām uzņēmuma darbībai nepieciešamajām funkcionalitātēm, tiek piedāvāti visai daudz citi moduļi – loģistika, realizācija, CMR un citi. Šajā programmā ir atrodama visa uzņēmējdarbībai būtiskākā informācija, kas ir ērti integrējama ar interneta veikalu.

ERP sistēmas priekšrocības

ERP jeb uzņēmuma vadības sistēmai ir visai daudz priekšrocību:

  • Viss nepieciešamais atrodams vienā sistēmā;
  • Ērta un ātra informācijas apmaiņa starp uzņēmuma nodaļām;
  • Detalizēta statistika datu analīzei;
  • Integrācija datu apmaiņai ar interneta veikalu;
  • Datu bāze ar biežāk uzdotajiem jautājumiem.

ERP sistēmas būtiskākās funkcijas

Visa informācija vienā programmā
Visi būtiskākie uzņēmuma dati vienuviet.
Mākonī balstīta programmatūra
Automātiski atjauninājumu, jaunākā informācija, tūlītējas izmaiņas.
30 dažādi moduļi un iespējas
Sniedz plašas iespējas dažādām uzņēmuma nodaļām.
API funkcija
Nodrošina savienojamību ar interneta veikalu, datu bāzēm, analītikas programmām.
Ērts administrācijas panelis
Taustiņu kombinācijas, vairāku logu sistēma, pielāgojama darba virsma.
Daudzvalodu administrācijas panelis
Iespēja izvēlēties starp latviešu, krievu vai angļu valodu.

Standard Books priekšrocības

Uzņēmuma vadības sistēmas integrācijas iespējas

Standard Books biznesa vadības programma piedāvā plašas integrācijas iespējas ar:

  • Piegādātāju Omniva;
  • SEB un SwedBank bankām;
  • Kases sistēmu Tiki-Taka Pay, Resico;
  • Čeku digitalizācijas sistēmām CostPocket, Fitek un FitekIn;
  • Elektronisko darba laika uzskaites sistēmu EDLUS;
  • CMR sistēmu Smaily;
  • Telema elektroniskās datu apmaiņa (EDI) un piegādes ķēdes optimizācijas risinājumiem;
  • EveryPay maksājumu moduli;
  • Integromat integrācijas platformu;
  • Populārākajām e-komercijas platformām (NomasVeikals, OpenCart, Woocommerce, PrestaShop, Magento, Shopify);
  • Dažādām citām sistēmām un platformām.

Vai Jums ir jautājumi?

Vai nepieciešama
specifiska darba izpilde?

Sazinies ar mums