Pilna grāmatvedības uzskaite vai atsevišķi grāmatvedības pakalpojumi.
Grāmatvedības, finanšu un nodokļu konsultācijas uzņēmumiem.
Līgumu, izziņu, aktu, kā arī citu dokumentu noformēšana un sagatavošana.

PAR MUMS

Jebkuram uzņēmumam ir svarīgi justies droši par to, ka ar grāmatvedību viss ir kārtībā. Mūsu uzņēmums ir ticis dibināts ar mērķi, lai maziem  un vidējiem uzņēmumiem, kuriem lielākoties nav izdevīgi algot pašiem savu grāmatvedi.
Attiecīgi mēs piedāvājam profesionālus grāmatvedības pakalpojumus par saprātīgām cenām, bet ar augstu kvalitāti. Kvalitāte – vienmēr strādājam precīzi un visu izdarām savlaicīgi.
Mūsu grāmatvedības pakalpojumi ir civiltiesiski apdrošināti
PAR MUMS
Jebkuram uzņēmumam ir svarīgi justies droši par to, ka ar grāmatvedību viss ir kārtībā. Mūsu uzņēmums ir ticis dibināts ar mērķi, lai maziem  un vidējiem uzņēmumiem, kuriem lielākoties nav izdevīgi algot pašiem savu grāmatvedi.
Attiecīgi mēs piedāvājam profesionālus grāmatvedības pakalpojumus par saprātīgām cenām, bet ar augstu kvalitāti. Kvalitāte – vienmēr strādājam precīzi un visu izdarām savlaicīgi.
Mūsu grāmatvedības pakalpojumi ir civiltiesiski apdrošināti

PAKALPOJUMI

Uzņēmums piedāvā klientu vajadzībām maksimāli pielāgotu pakalpojumu, saskaņā ar spēkā esošo LR likumdošanu, finanšu un grāmatvedības pakalpojuma sortimentu:
grāmatvedības ārpakalpojumi; grāmatvedības konsultācijas un citi pakalpojumi.
Mūsu sniegtie grāmatvedības ārpakalpojumi iedalās divās grupās:

Pilnā grāmatvedības uzskaite sevī iekļauj šādus pakalpojumus

-Pirmdokumentu apstrāde;
-Uzskaites reģistra sastādīšana;
-Pamatlīdzekļu uzskaite;
-Mazvērtīgā inventāra uzskaite;
-Bankas operāciju uzskaite;
-Kases operāciju apstrāde;
-Darba algas aprēķināšana un nodokļu aprēķināšana;
-Maršrutu lapu noformēšana;
-Nodokļu aprēķināšana;
-Grāmatvedības atskaites;
-Grāmatvedības dokumentu arhivēšana;
-Atskaišu nodošana;
-Gada pārskata sastādīšana;
-Lietvedība.

Atsevišķi grāmatvedības uzskaites pakalpojumi, jeb daļējā grāmatvedības uzskaite

-Nodokļu deklarāciju sastādīšana un gada pārskata sastādīšana;
-Personāla dokumentācijas uzskaite un lietvedība;
-Debitoru/ kreditoru uzskaite, kontrole, administrēšana;
-Darba algas aprēķināšana un nodokļu aprēķināšana;
-Avansa atskaišu sastādīšana;
-Maršrutu lapu noformēšana.
Piedāvājam konsultācijas jums ērtā veidā – gan izbraucot uz jūsu norādīto adresi, gan uzņēmuma birojā. Vienreizējas konsultācijas tikšanas laikā, apmaksājamas saskaņā ar cenrādi. Esošiem pastāvīgiem klientiem konsultācijas sniedzam arī telefoniski un ar e-pasta starpniecību, uz iepriekš noslēgta līguma pamata.

Pamatojoties uz noteikumiem par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu, veiksim jūsu uzņēmuma grāmatvedības un lietvedības dokumentu sagatavošanu un uzskaiti

-Dokumentu pareiza noformēšana,
-Izziņu un rīkojumu sagatavošana,
-Aktu noformēšana,
-Darba līgumu noformēšana un uzskaite,
-Amata aprakstu sagatavošana,
-Personāla lietvedība,
-Citi grāmatvedības pakalpojumi.
PAKALPOJUMI
Uzņēmums piedāvā klientu vajadzībām maksimāli pielāgotu
pakalpojumu, saskaņā ar spēkā esošo LR likumdošanu,
finanšu un grāmatvedības pakalpojuma sortimentu:
grāmatvedības ārpakalpojumi;
grāmatvedības konsultācijas un citi pakalpojumi.
Mūsu sniegtie grāmatvedības ārpakalpojumi iedalās divās grupās:

Pilnā grāmatvedības uzskaite sevī iekļauj šādus pakalpojumus

-Pirmdokumentu apstrāde;
-Uzskaites reģistra sastādīšana;
-Pamatlīdzekļu uzskaite;
-Mazvērtīgā inventāra uzskaite;
-Bankas operāciju uzskaite;
-Kases operāciju apstrāde;
-Darba algas aprēķināšana un nodokļu aprēķināšana;
-Maršrutu lapu noformēšana;
-Nodokļu aprēķināšana;
-Grāmatvedības atskaites;
-Grāmatvedības dokumentu arhivēšana;
-Atskaišu nodošana;
-Gada pārskata sastādīšana;
-Lietvedība.

Atsevišķi grāmatvedības uzskaites pakalpojumi, jeb daļējā grāmatvedības uzskaite

-Nodokļu deklarāciju sastādīšana un gada pārskata sastādīšana;
-Personāla dokumentācijas uzskaite un lietvedība;
-Debitoru/ kreditoru uzskaite, kontrole, administrēšana;
-Darba algas aprēķināšana un nodokļu aprēķināšana;
-Avansa atskaišu sastādīšana;
-Maršrutu lapu noformēšana.
Piedāvājam konsultācijas jums ērtā veidā – gan izbraucot uz jūsu norādīto adresi, gan uzņēmuma birojā. Vienreizējas konsultācijas tikšanas laikā, apmaksājamas saskaņā ar cenrādi. Esošiem pastāvīgiem klientiem konsultācijas sniedzam arī telefoniski un ar e-pasta starpniecību, uz iepriekš noslēgta līguma pamata.

Pamatojoties uz noteikumiem par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu, veiksim jūsu uzņēmuma grāmatvedības un lietvedības dokumentu sagatavošanu un uzskaiti

-Dokumentu pareiza noformēšana,
-Izziņu un rīkojumu sagatavošana,
-Aktu noformēšana,
-Darba līgumu noformēšana un uzskaite,
-Amata aprakstu sagatavošana,
-Personāla lietvedība,
-Citi grāmatvedības pakalpojumi.

CENAS

CENAS
Mēneša cena ir EUR 100

-pirmdokumentu (rēķinu, pavadzīmju, čeku, bankas kontu pārskatu) apstrāde;

 

-debitoru/kreditoru uzskaite;

 

-darba tabeļu sastādīšana;

 

-darba algu aprēķināšana;

-pamatlīdzekļu uzskaite un nolietojuma aprēķināšana;

 

-maksājumu sagatavošana internetbankā;

 

-maksājumu veikšana internetbankā;

 

-nodokļu aprēķināšana;

 

-salīdzināšanas akti ar debitoriem un kreditoriem.

-nodokļu deklarāciju un atskaišu sagatavošana VID;

 

-nodokļu deklarāciju un atskaišu iesniegšana VID, izmantojot EDS;

 

-konsultācijas grāmatvedības un nodokļu uzskaites jautājumos;

 

-iekļauta datu bāzes veidošana; darbības ikmēneša 25 dokumentu apstrāde un visu ar tiem saistīto atskaišu iesniegšana;

 

-pamatlīdzekļu uzskaite līdz 10 vienībām;

 

-darba algas aprēķins līdz 5 darbiniekiem.

Mēneša cena ir EUR 50

*Pie noslēgta līguma bez apgrozījuma (neaktīvs uzņēmums).

Noslēdzot līgumu „Pilnās grāmatvedības uzskaites pakalpojumi” ikmēneša atlīdzība tiek noteikta saskaņā ar iegrāmatoto dokumentu (operāciju) skaitu klientam. Mainoties grāmatojumu apjomam, mainās arī ikmēneša rēķina summa.

 

Vienas operācijas skaita definīcija – 1 bankas transakcija, 1 rēķins vai pavadzīme, 1 izdevumu čeks, algas aprēķins 1 darbiniekam, kā arī katrs papildus nepieciešamais grāmatojums grāmatvedības sistēmā (piem., nolietojuma aprēķins/kontējums, pamatlīdzekļa kartītes izveide, pamatlīdzekļa norakstīšana, savstarpējo ieskaitu iegrāmatošana, kases orderi u.c.), ko ir kontējusi uzskaites programma.
Grāmatvedības kontējumu (operāciju)      Summa, EUR mēnesī bez PVN (operāciju)skaits
Tukšās atskaites_________________No 30.00
10-20___________________________55.00
21-50___________________________115.00
51-80___________________________140.00
81-100__________________________170.00
101-130_________________________200.00
131-150_________________________225.00
151-170_________________________255.00
171-200_________________________285.00
Virs 200________________________pēc vienošanās
Noslēdzot līgumu „Pilnās grāmatvedības uzskaites pakalpojumi” ikmēneša atlīdzība tiek noteikta saskaņā ar iegrāmatoto dokumentu (operāciju) skaitu klientam. Mainoties grāmatojumu apjomam, mainās arī ikmēneša rēķina summa.

 

Vienas operācijas skaita definīcija – 1 bankas transakcija, 1 rēķins vai pavadzīme, 1 izdevumu čeks, algas aprēķins 1 darbiniekam, kā arī katrs papildus nepieciešamais grāmatojums grāmatvedības sistēmā (piem., nolietojuma aprēķins/kontējums, pamatlīdzekļa kartītes izveide, pamatlīdzekļa norakstīšana, savstarpējo ieskaitu iegrāmatošana, kases orderi u.c.), ko ir kontējusi uzskaites programma.

KONTAKTI

KONTAKTI

Tel. nr. – +371 26135541
E-pasts – dembirojs@gmail.com

SIA DEM Birojs
Reģistrācijas numurs: 43603061553
Biroja un Juridiskā adrese: Rožu iela 5,

Bauska, Bauskas novads, LV-3901
Bankas Konts: LV96UNLA0050021383840;

AS SEB Banka