"Lauma Lingerie" apgrozījums pērn pieaudzis par 16,4%

Rīga, 9.apr., LETA. Veļas ražošanas uzņēmuma AS "Lauma Lingerie" apgrozījums pagājušajā gadā bija 6,584 miljoni eiro, kas ir par 16,4% vairāk nekā 2022.gadā, savukārt kompānijas peļņa pieauga 2,1 reizi un bija 304 413 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka pērn "Lauma Lingerie" turpināja sadarbību ar franšīzes partneriem dažādās pasaules valstīs. Kopumā 2023.gadā uzņēmumam bija 29 franšīzes veikali.

Vienlaikus vadības ziņojumā teikts, ka būtiski "Lauma Lingerie" partneri ir radniecīgie uzņēmumi Krievijā un Baltkrievijā. Līdz ar to pastāv būtiski riski sadarbībā ar Krieviju un Baltkrieviju saistībā ar ieviestajām sankcijām attiecībā uz šīm valstīm. Lai mazinātu šo risku, "Lauma Lingerie" vadība meklē iespējas apgūt jaunus eksporta tirgus, kā arī piesaistīt jaunus pakalpojumu sniedzējus.

Uzņēmuma neatkarīgo revidentu "Potapoviča Andersone" ziņojumā teikts, ka pret Krieviju un Baltkrieviju noteiktās sankcijas var negatīvi ietekmēt "Lauma Lingerie" darbības rezultātus, finanšu stāvokli un neto aktīvus. Revidenti norāda, ka pastāv būtiska nenoteiktība, kas varētu radīt nozīmīgas šaubas par "Lauma Lingerie" spēju turpināt darbību nākotnē. 

Vadības ziņojumā kā galvenais "Lauma Lingerie" uzdevums 2024.gadā izvirzīts esošo eksporta tirgu attīstīšana un jaunu apgūšana, sortimenta paplašināšana, kā arī tirdzniecības attīstība internetā.

"Lauma Lingerie" apgrozījums 2022.gadā bija 5,655 miljoni eiro, savukārt kompānijas peļņa bija 144 720 eiro.

Kompānija "Lauma Lingerie" reģistrēta 2005.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 35 571 eiro. "Lauma Lingerie" ir "Silvano Fashion Group" meitasuzņēmums. "Silvano Fashion Group" ir starptautisks veļas ražošanas un mazumtirdzniecības uzņēmums, kura akcijas kotē Tallinas un Varšavas fondu biržās.