Rīga, 14.dec., LETA. Optikas tīkla SIA "OC Vision" grupa šo gadu plāno noslēgt ar apmēram 29 miljonu eiro apgrozījumu, aģentūrai LETA sacīja "OC Vision" valdes loceklis un līdzīpašnieks Toms Dzenis.
Taujāts par prognozēto peļņu, Dzenis sacīja, ka patlaban ir pārāk liela neskaidrība enerģētikā, makroekonomikā un ģeopolitikā, lai spētu prognozēt rentabilitāti.
Viņš arī atzīmēja, ka ģeopolitiskās un makroekonomiskā neskaidrības dēļ vidēja termiņa prognozes ir tikai aptuvenas.
Dzenis sacīja, ka "OC Vision", līdzīgi kā daudzi lielie uzņēmēji mazumtirdzniecībā, ir pragmātiski un konservatīvi - kompānijā tiek monitorētas gan tālākās centrālo banku politikas, gan ģeopolitiskie notikumi un ekonomikas attīstības indikatori, lai varētu noteikt nākamā gada biznesa virzības ātrumu.
"Pašlaik operacionālās darbības pamata fokuss ir uz nosprausto mēnešu budžetu sasniegšanu, efektivitātes palielināšanu un izmaksu kāpuma mazināšanu," uzsvēra Dzenis.
Komentējot norises šajā gadā, kompānijas valdes loceklis stāstīja, ka kopumā "OC Vision" grupai 2022.gads bijis mainīgs - tas sākās ar Covid-19 negatīvi ietekmētu biznesu, ģeopolitiskajām izmaiņām un tādējādi arī biznesa klimata izmaiņām. Vasarā situācija uzlabojās, tomēr tad sākās izmaksu kāpums gan enerģētikas, gan darba spēka tirgos, kam sekoja izaugsmes mazināšanās.
"Paralēli centrālās bankas sāka inflācijas bremzēšanas pasākumus, kas tuvā termiņā būtiski mazinās pieejamo likviditāti tirgos un ekonomikas izaugsmi kopumā, tostarp Baltijā," norādīja Dzenis.
Vaicāts par nākamā gada prognozēm, "OC Vision" valdes priekšsēdētājs norādīja, ka lielākais izaicinājums 2023.gadā, kamēr parādīsies stabilizācija ekonomiskajos procesos, būs spēja sabalansēt strauji augošo izdevumu bāzi ar inflācijas un tās bremzēšanas pasākumu ietekmēto pirktspējas kritumu.
2023.gadā kompānijas pamatmērķis ir saglabāt esošo biznesa apmēru, pielāgojot tā izaugsmi katra biznesa virziena potenciālam, un turpināt palielināt efektivitāti, tostarp investējot biznesa procesu digitalizācijā un automatizācijā.
"OC Vision" koncerna apgrozījums 2021.gadā bija 22,715 miljoni eiro, kas ir par 6,9% vairāk nekā gadu iepriekš, kā arī koncerns guva peļņu 508 291 eiro apmērā pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš, liecina informācija "Firmas.lv". "OC Vision" pārvalda "Vision Express", "OpitO", "Vizionette", "Dr.Lensor", "Lornete" un "Opptica" zīmolus.
Kompānija "OC Vision" reģistrēta 1992.gada decembrī, un tās pamatkapitāls ir 220 539 eiro. Kompānijas īpašnieki ir Jānis Dzenis (31,79%), Pēteris Cikmačs (28,21%), Gatis Kokins (20%) un Toms Dzenis (20%).
"OC Vision" grupa šo gadu plāno noslēgt ar aptuveni 29 miljonu eiro apgrozījumu
LETA 14.12.2022
Ceļojumu biroja "Averoja" apgrozījums pērn pieaudzis par 28%
LETA 28.05.2024
Rīga, 28.maijs, LETA. Ceļojumu birojs SIA "Averoja" pagājušajā gadā strādāja ar 19,831 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 28% vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus uzņēmuma peļņa pieauga 2,3 reizes un bija 542 734 eiro, liecina informācija "Firmas.
...
Salacgrīvas tilta pārbūves darbus sāks jūnija sākumā
LETA 28.05.2024
Rīga, 28.maijs, LETA. Salacgrīvas tilta pārbūves darbus būvniekam ir jāsāk līdz šī gada 10.jūnijam, savukārt darbi jāpabeidz līdz 2025.gada rudenim, aģentūru LETA informēja VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC) pārstāvji.
LVC norāda, ka ir noslēgts un s
...
Konkurences padome atļauj "Virši-A" iegādāties degvielas uzpildes staciju Rīgā
LETA 28.05.2024
Rīga, 28.maijs, LETA. Konkurences padome (KP) atļāvusi AS "Virši-A" iegūt izšķirošu ietekmi pār SIA "Ronek" piederošo degvielas uzpildes staciju Valdeķu ielā, Rīgā, aģentūrai LETA pavēstīja KP pārstāvji.
KP nekonstatēja būtisku kaitējumu konkurencei
...