Rīga, 31.maijs, LETA. Pārtikas koncerns "Orkla Latvija" nākamo gadu laikā plāno investēt četrus miljonus eiro, lai attīstītu "Spilvas" ražotni, aģentūrai LETA pavēstīja "Orkla Latvija" komunikācijas direktore Lineta Mikša.
Viņa informēja, ka plānots paplašināt esošo "Spilvas" ražotni par 1500 kvadrātmetriem un ieguldīt papildu iekārtu iegādē. Līdz ar plānoto pilnveidi "Spilvas" ražotnē uzņēmumam būs iespējas kāpināt ražošanas apjomus un padarīt ražošanu efektīvāku, kā arī attīstīt jaunas inovācijas un biznesa iespējas.
"Orkla Latvija" valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons stāstīja, ka esošos ražošanas procesus iecerēts padarīt ērtākus, rentablākus, kā arī uzņēmums nebūs ierobežots attīstībai nākotnē, domājot par jauniem produktiem un biznesa segmentiem.
"Domājot par nākotnes izaugsmes iespējām, mēs šodien pieņemam lēmumu par zīmola "Spilva" ražotnes attīstību. Šī brīža ražotne ir moderna un konkurētspējīga, bet tā ir palikusi par šauru, lai turpinātu ilgtspējīgu biznesa izaugsmi, tādēļ paplašināsim telpas un tādējādi varēsim palielināt jaudu, lai attīstītu zīmolu," sacīja Didrihsons.
"Spilvas" ražotne atrodas Babītē kopš 1992.gada, kad tā darbu sāka kā neliels konservu cehs. Kopš 2008.gada strādā jaunais ražošanas korpuss, kuram līdzās, vēlāko gadu gaitā, ir izbūvētas un iekārtotas darbinieku sadzīves telpas, ražošanas laboratorijas un telpas mehāniskajām darbnīcām.
"Spilvas" ražotnē top vairāki simti produktu dažādās ēdienu un ēdiena piedevu kategorijās: tomātu mērces un kečupi, majonēzes, dresingi jeb salātu mērces, konservēti dārzeņi, ievārījumi un deserti, mārrutki un sinepes, zupas un otrie ēdieni. Zīmols "Spilva" ražo produktus ne tikai Latvijas tirgum, bet arī citiem "Orkla" grupas uzņēmumiem ārvalstīs.
Jau ziņots, ka "Orkla Latvija" koncerna pagrozījums 2019.gadā bija 85,21 miljons eiro, kas ir par 3,7% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt grupas peļņa samazinājās par 3,2% un bija 2,807 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Koncerna 2020.gada finanšu dati pagaidām nav publiskoti. "Orkla Latvija" koncernā ietilpst "Orkla Biscuit Production", SIA "Saldumu tirdzniecība" un SIA "Latfood Agro".
Latvijā "Orkla" pārstāv un attīsta "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu čipsi", "Pedro", "Spilva", "Gutta", "Everest", "Latplanta" un citus zīmolus. Uzņēmums iekļaujas Norvēģijas koncernā "Orkla".
"Orkla Latvija" plāno investēt četrus miljonus eiro "Spilvas" ražotnes paplašināšanā
LETA 31.05.2021
Apgabaltiesa vērtēs lietu par karjera "Granāti" darbību
LETA 14.05.2024
Rīga, 14.maijs, LETA. Administratīvā apgabaltiesa šodien rakstveida procesā skatīs lietu par prasību atcelt Ogres novada domes lēmumu par karjera "Granāti" darbību, aģentūra LETA noskaidroja tiesā.
LETA iepriekš vēstīja, ka, ignorējot Tīnūžu pagasta
...
Oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" apgrozījums pērn pieaudzis par 3,1%
LETA 14.05.2024
Rīga, 14.maijs, LETA. VSIA "Latvijas Vēstnesis" pagājušajā gadā strādāja ar 2,435 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 3,1% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma zaudējumi saruka par 32,4% - līdz 11 760 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".
...
Koncertaģentūras "FBI" apgrozījums pērn pieaudzis par 9,1%
LETA 14.05.2024
Rīga, 14.maijs, LETA. Koncertaģentūras "FBI" pārvaldītāja SIA" BDG Concerts" pagājušajā gadā strādāja ar 3,573 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 9,1% vairāk nekā 2022.gadā, vienlaikus uzņēmuma peļņa saruka teju trīs reizes - līdz 78 314 eiro, liec
...