Rīga, 1.marts, LETA. No šodienas tālruņa līniju 8989, kas paredzēta, lai pieteiktos vakcīnai pret Covid-19, apkalpos 60 cilvēki, tādējādi sešas reizes palielinot tās jaudu, aģentūru LETA informēja Vakcinācijas projekta biroja pārstāve Agnese Strazda.
Līdz šim tālruņa līniju apkalpoja desmit cilvēki, bet no pagājušās nedēļas šos pienākumus veic jau 30 personas. Savukārt no šodienas plānots šo skaitu vēl palielināt, kad vienlaikus iedzīvotājus apkalpos 60 cilvēki.
Tālruņa līnijai 8989 mainīts arī darba laiks, un turpmāk tā darbosies katru darba dienu no plkst.8 līdz 20:00, kā arī reģistrēt sevi vakcinācijai varēs arī brīvdienās no plkst.9 līdz 17.
Tālruņa līnija patlaban izmantojama tikai un vienīgi, lai nodrošinātu iedzīvotāju reģistrēšanu vakcīnas saņemšanai. Jebkādas konsultācijas saistībā ar veselības jautājumiem iedzīvotāji tiek aicināti uzdot savam ģimenes ārstam.
Tie iedzīvotāji, kas ir vecumā virs 70 gadiem un vēl nav pieteikušies savai vakcīnai, tiek aicināti reģistrēties vienā no trīs veidiem: pa tālruni 8989, pie sava ģimenes ārsta vai vietnē "manavakcina.lv".
Veselības ministrija aicina iedzīvotājus vecumā virs 70 gadiem veikt pieteikšanos jau tagad, lai nodrošinātu savlaicīgu vakcinēšanos. Pašlaik Latvijā sākta tieši šīs vecuma grupas pakāpeniska vakcinācija.
Tālruņa līnijas mērķis ir nodrošināt pieteikšanos tiem Latvijas iedzīvotājiem, kuri objektīvu iemeslu dēļ nevar izmantot pieteikšanās vietni "manavakcina.lv". Gan "manavakcina.lv", gan arī tālruņa līnija 8989 veido vienotu iedzīvotāju reģistru, kurā iekļauti tie iedzīvotāji, kuri vēlas vakcinēties. Šie dati tiks pakāpeniski izmantoti, lai prioritāro grupu kārtībā visus reģistrētos iedzīvotājus aicinātu vakcinēties.
Veicot zvanu, iedzīvotājiem sevi jāidentificē ar personas kodu un vārdu/uzvārdu un jānorāda savs tālruņa numurs un/vai e-pasta adrese.
Pakalpojumu turpmāk nodrošinās SIA "Ritmika" pēc Rīgas Austrumu klīnikas universitātes slimnīcas iniciēta iepirkuma. Līgumu ar SIA "Ritmika" slēdz Nacionālais veselības dienests.
Kā liecina portālā "Firmas.lv" pieejamā informācija, uzņēmums dibināts 1991.gadā un tā pamatkapitāls ir 2845 eiro. Saskaņā ar NACE klasifikāciju, uzņēmums tostarp īsteno informācijas zvanu centru darbību. 2019.gadā uzņēmums apgrozījis 288 805 eiro, gadu noslēdzot ar 58 286 eiro peļņu. Dati par uzņēmuma darbību 2020.gadā vēl nav pieejami.
Turpmāk Covid-19 vakcinācijas tālruņa līniju apkalpos 60 cilvēki
LETA 01.03.2021
"Jurmala Airport" teritorijā sola izbūvēt 50 hektāru lielu hibrīdo elektrostaciju
LETA 31.05.2024
Rīga, 31.maijs, LETA. Lidlauka "Jurmala Airport" teritorijā Tukuma novadā plānots izbūvēt 50 hektāru lielu hibrīdo elektrostaciju, paredz lidostas īpašnieces SIA "Sky Port" un Brēmenes aviācijas uzņēmuma "Evia-Aero" parakstītais nodomu protokols.
Ie
...
Jūrnieku aviopārvadājumu organizatora "IMTG-Redline Marine Travel" peļņa pieaugusi līdz 1,91 miljonam eiro
LETA 31.05.2024
Rīga, 31.maijs, LETA. Jūrnieku aviopārvadājumu organizatora SIA "IMTG-Redline Marine Travel" apgrozījums pagājušajā gadā bija 16,246 miljoni eiro, kas ir par 10,1% mazāk nekā gadu iepriekš, bet uzņēmuma peļņa pieauga par 13,7% - līdz 1,91 miljonam ei
...
Noslēgts pilnvarojuma līgums zemas īres mājokļu būvniecībai Ventspilī
LETA 31.05.2024
Rīga, 31.maijs, LETA. Ventspils pašvaldība šonedēļ ar SIA "Ventspils nekustamie īpašumi" parakstīja pilnvarojuma līgumu par zemas īres mājokļu būvniecību un 60 dzīvokļu izīrēšanu mājsaimniecībām, kuras nepietiekamu ienākumu dēļ nevar atļauties jaunu
...