Lojalitātes karšu apkalpotājas "Pins.Co" zaudējumi pērn sasniedza 1,440 miljonus eiro

Rīga, 14.jūn., LETA. Latvijas nacionālās lidsabiedrības "airBaltic" lojalitātes karšu apkalpotājas "Pins.Co" apgrozījums pērn bija 3,907 miljoni eiro, kas ir par 24,4% mazāk nekā 2015.gadā, savukārt tās zaudējumi pieauga 1,7 reizes, sasniedzot 1,440 miljonus eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Vadības ziņojumā teikts, ka pērn noslēdzās uzņēmuma septītais darbības gads, kura laikā "Pins" biedru skaits pārsniedza 2,2 miljonus. Biedru skaits 2016.gada sākumā bija divi miljoni.

Aizvadītajā gadā uzņēmums veiksmīgi strādājis Baltijas valstīs. Tāpat tika turpināta darbība Krievijā, kur uzņēmums vienai no vadošajām valsts aviokompānijām pilnu gadu nodrošināja punktu krāšanas un tērēšanas risinājumus.

Atbilstoši ziņojumam, sadarbību ar "Pins" programmu Somijā turpināja visi esošie sponsori, ieskaitot vienu no vadošajām pārtikas mazumtirdzniecības ķēdēm "Suomen Lähikauppa", Somijas lielāko viesnīcu un restorānu ķēdi "Restel" un valsts vadošo sadzīves elektropreču ķēdi "Verkkokauppa".

Vienlaikus uzņēmuma vadība informē, ka pērn pārtikas mazumtirgotājam "Kesko" tika dota atļauja pārņemt pārtikas mazumtirdzniecības ķēdi "Suomen Lähikauppa", līdz ar to šī sponsora ietekme uz "Pins.Co" finanšu rādītājiem laika gaitā samazināsies.

Aizvadītajā gadā uzņēmums veica vairākas nozīmīgas aktivitātes, lai uzlabotu "Pins" programmu un turpinātu tās darbību. Tika izveidotas divas jaunas mobilās aplikācijas - viena programmas dalībniekiem un otra programmas sponsoriem, nodrošinot "Pins" apkalpošanu sponsoru tirdzniecības vietās. Viena no jaunajām funkcijām ir iebūvēta digitālā dalībnieka karte, kas padara programmu digitālāku un nodrošinās iespēju samazināt izmaksas, kas ir saistītas ar dalībnieka kartes izsniegšanu.

Ziņojumā uzsvērts, ka pērn uzņēmuma darbība tika atzīta arī starptautiskā mērogā. "Pins.Co" saņēma divas balvas "Loyalty Magazine Awards 2016" konkursā, kur "Pins" tika nosaukta par labāko lojalitātes programmu, kas izmanto spēles lojalitātes programmā.

Uzņēmuma vadība paredz, ka 2017.gadā "Pins" darbības loks tiks paplašināts gan ģeogrāfiski, aktīvāk strādājot Somijas un Krievijas tirgū, gan piesaistot "Pins" aizvien vairāk sponsorus no būtiskajām mājsaimniecību izdevumu kategorijām.

Tāpat ziņojumā norādīts, ka "Pins.Co" vadība 2017.gadā plāno uzsākt darbību vairākos jaunos tirgos - Turcijā un Āzijā (Japānā un Indonēzijā), kur uzņēmuma kompānijas tika nodibinātas jau pagājušā gada laikā.

"Pins.co" 2015.gadā strādāja ar 5,166 miljonu eiro apgrozījumu un zaudējumiem 828 738 eiro apmērā.

Kompānija dibināta 2010.gadā. Uzņēmuma vēsturiskais nosaukums ir "Balic Miles", taču 2013.gadā uzņēmums tika pārdēvēts par "Coalition Rewards", bet kopš pagājušā gada 26.aprīļa uzņēmuma nosaukums ir "Pins.Co". Lielākā daļa jeb 95,42%uzņēmuma akciju pieder Latvijā reģistrētai kompānijai "Air Baltic Corporation", bet 4,57% - Nīderlandē reģistrētam uzņēmējam Gabi Kolam.