Digitālā aģentūra "Click" maina zīmolu pret "Grizzly Riga"; izmaiņas arī darbības profilā

Rīga, 16.dec., LETA. Digitālā aģentūra SIA "Click" ir mainījusi zīmolu pret "Grizzly Riga" un turpmāk fokusēsies uz reklāmas un zīmolvedības pakalpojumiem, aģentūrai LETA pavēstīja kompānijas pārstāvji.

Kompānijā norādīja, ka no nākamā gada SIA "Click" mainīs arī juridisko nosaukumu.

Pēc kompānijas pārstāvju minētā, nosaukuma maiņa ir loģisks solis praktiskajai izaugsmei, aģentūras digitālo darbību papildinot ar zīmola identitātes izstrādes un tradicionālās reklāmas projektiem. Balstoties uz uzkrāto pieredzi digitālajā komunikācijā, aģentūra ir gatava veidot laikmetam atbilstošus integrētās reklāmas risinājumus ar svaigu perspektīvu.

"Nosaukums "Grizzly Riga" daudz labāk parāda, kas mēs esam šobrīd, nevis kas bijām pirms pieciem gadiem. Grizliji ir neatkarīgi un spēj par sevi pastāvēt. Pats sugas nosaukums cēlies no angļu valodas vecvārda, kas nozīmē būt nemiera pilnam. Tādi esam arī mēs paši - nemiera pilni, ar vēlmi atklāt, uzzināt, izdarīt, sasniegt," skaidroja aģentūras vadītājs Māris Reliņš.

Tāpat kompānijā norādīja, ka globālajā tirgū un arī Latvijā ir vērojama tendence, kad tradicionālās reklāmas aģentūras arvien vairāk pilnveido savas kompetences digitālajā komunikācijā, savukārt digitālās aģentūras tiecas pārtapt par pilnvērtīgām reklāmas aģentūrām. Interneta reklāmu īpatsvars ar katru gadu aug arvien straujāk, tāpēc aģentūras, kuras specializējas integrētu risinājumu veidošanā, apvienojot digitālo vidi ar tradicionālajiem medijiem, kļūst arvien pieprasītākas.

"Click" ir reģistrēta 2011.gadā, un tās apmaksātais pamatkapitāls ir 1565 lati (2227 eiro). Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Māris Reliņš. 2015.gadā kompānija strādāja ar 425 968 eiro apgrozījumu un 1747 peļņu, liecina informācija "Firmas.lv".