Lojalitātes programmas PINS dalībnieku skaits sasniedz divus miljonus

Rīga, 2.marts, LETA. Lojalitāte programmas PINS dalībnieku skaits sasniedzis divus miljonus, aģentūru LETA informē programmu pārvaldošā uzņēmuma SIA "Coalition Rewards" pārstāve Sabīne Balode.

Divmiljonais PINS dalībnieks ir Somijas galvaspilsētas Helsinku iedzīvotājs un PINS programmai pievienojās, apmeklējot PINS sadarbības partneri - viesnīcu un restorānu ķēdi "Restel Ltd".

Kā atzīmē Balode, Somijā PINS programmā ir iesaistījusies vairāk nekā piektā daļa valsts iedzīvotāju. Šogad un nākamajā gadā ir paredzēts paplašināt programmas darbību vairākos jaunos tirgos Eiropā un Āzijā.

Programma PINS darbību sāka 2014.gada maijā. Programmas dalībnieki var pelnīt PINS, veicot dažādus ikdienas pirkumus un aktivitātes, kā arī programmā ir pārstāvēti vairāk nekā 700 vietējie, starptautiskie un interneta zīmoli.

Programmas darbību nodrošina Rīgā bāzētais uzņēmums "Coalition Rewards".

Kā ziņots, "Coalition Rewards" apgrozījums 2014.gadā pieaudzis par 67%, savukārt zaudējumi sasnieguši trīs miljonus eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Apgrozījums pieaudzis no 2,3 miljoniem eiro 2013.gadā līdz 4,02 miljoniem eiro 2014.gadā. Zaudējumi savukārt auguši teju par pusi - no 1,5 miljoniem eiro 2013.gadā līdz trīs miljoniem 2014.gadā.

Kompānija "Coalition Rewards", kas līdz 2013.gada 14.oktobrim darbojās ar nosaukumu "Baltic Miles", dibināta 2010.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2981 eiro. "Coalition Rewards" 95,94% akciju pieder Latvijā reģistrētai kompānijai "Baltic Airlines", kas savukārt pieder "airBaltic" un 4,06% Nīderlandes valstspiederīgajam, "Coalition Rewards" izpilddirektoram Kolam.